قوانین و مقررات

استفاده از خدمات و محصولات سایت فست فود کنتاکی لند، به معنی آگاهی و توافق کامل شما با سرایط و قوانین زیر است:
خرید کالا از فروشگاه اینترنتی کنتاکی لند بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ايران صورت می گیرد.
خدمات و محصولات این سایت برای استفاده شخصی و غیر تجاری به مشتریان عرضه شده و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در سایت به فست فود کنتاکی لند تعلق دارد. هرگونه سواستفاده از اطلاعات موجود در سایت پیگرد قانونی خواهد داشت. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع از سایت کنتاکی لند بلامانع خواهد بود.
از نظر حقوقی، در معاملات فروش، فست فود کنتاکی لند https://kentuckyland.ir/ به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.
فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی فست فود کنتاکی لند درج و انتخاب نموده است
ارش کالا و یا کالاهای سفارش داده شده، مطابق با فهرست قیمت در سایت خواهد بود. پس از پایان موفقیت آمیز فرایند خرید در سایت کنتاکی لند، از طریق پیامک، ایمیل یا شماره تلفنی که در قسمت اطلاعات وارد کرده‌اید، نتیجه خرید برای شما ارسال خواهد شد.
ارسال كالا در فست فود کنتاکی لند از طريق پیک رستوران و الو پیک یا دریافت حضوری است
فروشگاه اینترنتی فست فود کنتاکی لند هیچگونه مسئولیتی در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (مانند مشکلات اینترنتی، بانكي، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری وغیره) ندارد.
تمام اطلاعاتی که از کاربران برای خرید از این فروشگاه دریافت می‌شود، تنها برای خرید محصول از کنتاکی لند و ارسال محصول استفاده می‌شود و اطلاعات کاربران حفظ خواهد شد. همچنین کاربران متعهد می‌شوند که از ابزار تماس و ارتباطی تنها برای دریافت محصول و اطلاعات درباره سفارش باشد.
ارتباط این فروشگاه اینترنتی ب اکاربران از طریق وب سایت   https://kentuckyland.ir/ و تنها با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (مانند نشانی، ایمیل، تلفن و …) برقرار خواهد شد.
فروشگاه اینترنتی کنتاکی لند تحت هیچ شرایطی اطلاعات کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و با بهره مندی از آخرین فناوری متعهد به حفظ حریم شخصی کاربران می شود.
کاربران کنتاکی لند می‌پذیرند که در صورت عدم پرداخت و کسر از حساب، طی مدت 24 الی 72 ساعت پس از زمان واریز، مبلغ کسر شده به حساب آن‌ها بازگردانده می‌شود.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید